ხელოვნური ინტელექტი თქვენს ქოლ ცენტრში
ხელოვნური ინტელექტი
მომხმარებლები ყოველდღიურად მიმართავენ კომპანიებს ერთიდაიგივე კითხვებით, რომელზეც დროულად პასუხის გაცემა ვერ ხერხდება ადამიანური რესურსის ნაკლებობის გამო, რაც ნეგატიურად აისახება კომპანიის მომსახურების ხარისხზე.
ჯეონეთი და CALEN AI, საქართველოში ციფრული ხმოვანი ასისტენტის შემქმნელი ლიდერი კომპანია ერთად, საპარტნიორო სტატუსით გთავაზობთ ქოლ ცენტრის სისტემაში ინტეგრირებულ ხელოვნურ ინტელექტს - AI-ს.
- AI ასისტენტი ქართულ და ინგლისურ ენაზე მყისიერად პასუხობს მომხმარებლების სატელეფონო ზარებს, კითხვებს და ემსახურება მათ 24/7.
- AI ასისტენტის დახმარებით მომხმარებლთა მომსახურების დრო 5 წამამდე, და გუნდის დატვირთვა 50%-ით მცირდება.
საუბრობს დამოუკიდებლად
AI ასისტენტი 24/7-ზე პასუხობს მომხმარებლების შეკითხვებს სერვისებზე, ფასებზე და კომპანიასთან დაკავშირებულ სხვა ინფორმაციაზე
შეხვედრების დაჯავშნა
კომპანიის Google კალენდართან პირდაპირი ინტეგრაციით AI ასისტენტს შეუძლია ავტომატურად დაჯავშნოს შეხვედრები
მოთხოვნის იდენტიფიცირება
AI ჭკვიანი ასისტენტი არკვევს მომხმარებლის მოთხოვნას და ზარს ამისამართებს შესაბამის დეპარტამენტში
რესურსების ოპტიმიზაცია
AI ასისტენტით ზოგავთ ადამიანურ რესურსებს და საშუალებას აძლევთ თანამშრომლებს უფრო მნიშვნელოვან საკითხებზე კონცენტრირდნენ
როგორ მუშაობს ქართული Chat GPT + Google კალენდარი
გაესაუბრე AI ასისტენტს
დაჯავშნე ვიზიტი
კლინიკაში +99532 2471344
მიიღე ინფორმაცია
კომპანიაზე +99532 2471345
დაგვირეკეთ (032) 247 00 00
ქოლ ცენტრი
ვირტუალური ქოლ ცენტრის დანერგვა არ საჭიროებს ძვირადღირებული სატელეფონო სადგურის შეძენას, ინსტალაციას და შემდგომ მოვლას. ქოლ ცენტრის სისტემის გამართულ მუშაობაზე პასუხისმგებლობას იღებს კომპანია ჯეონეთი.
VoIP მრავალარხიანი ნომერი ერთდროულად შეუზღუდავი რაოდენობის პარალელური ზარის მიღება/განხორციელების საშუალებას გაძლევთ.
ჯეონეთი მონიტორინგის სისტემის საშუალებით 24/7 უზრუნველყოფს სატელეფონო ტრაფიკის უსაფრთხოების დაცვას.
ქოლ ცენტრში ჩაშენებული სტატისტიკური ინფორმაცია მარტივი ინტერფეისის საშუალებით გეხმარებათ შეაფასოთ თქვენი ქოლ ცენტრის მუშაობის ეფექტურობა და მომხარებელთან კომუნიკაციის ხარისხი.